En el darrer plenari, el nostre portaveu Santi Alberca va anunciar que, tal i com ja havia anunciat fa uns quants mesos als companys de Compromís, deixava el càrrec de regidor per a dedicar-se a nous reptes professionals que li impediran dedicar-se plenament a la tasca de regidor a la corporació municipal. Ací vos deixem les paraules amb les que feia l’anunci en el darrer plenari (parlament de Santi Alberca al darrer plenari). També teniu ací l’enllaç del vídeo del plenari (https://youtu.be/L9PFMjwfR8I) al minut 1:40:20.

Vicent Ferrer, llicenciat en Geografia i Història, i biliotecari a l’Ajuntament de Gandia, serà el substitut de Santi i prendrà possessió una volta finalitzen els tràmits legals. Des de Compromís per Vilallonga no ens queda més que agrair al nostre company Santi la seua dedicació i el treball realitzat.

A Compromís canvien les cares amb normalitat i sense estridències, i això és una prova més de què som una veu coral, plural i sense personalismes, que naix de la reflexió, el treball, la cooperació i la col·laboració entre moltes persones diferents. Continuem.